آموزش فروشگاه‌های همکار

پاسخگویی به تیکت ها و ارسال پیام

خرید و فروش آثار هنری

تمامی مشتریان، اعضا، علاقه مندان و همکاران فروش در هلدینگ هنر ایرانیان می توانند از ابزاری بسیار پیشرفته برای ارسال پیام و بهره برداری از قابلیت پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته  استفاده بفرمایند.

پشتیبانی تخصصی هنرمندان، پشتیبانی تیمی هنرمندان، پشتیبانی تیکتی هلدینگ هنر ایرانیان

این ابزار در حساب کاربری اصلی سایت قابل دسترسی است :

پشتیبانی تخصصی هنرمندان، پشتیبانی تیمی هنرمندان، پشتیبانی تیکتی هلدینگ هنر ایرانیان

خرید و فروش آثار هنری

پشتیبانی تخصصی هنرمندان، پشتیبانی تیمی هنرمندان، پشتیبانی تیکتی هلدینگ هنر ایرانیان

در مرحله نخست برای ارسال تیکت روی گزینه ” ارسال تیکت جدید ” کلیک بفرمایید

پشتیبانی تخصصی هنرمندان، پشتیبانی تیمی هنرمندان، پشتیبانی تیکتی هلدینگ هنر ایرانیان

خرید و فروش آثار هنری

پشتیبانی تخصصی هنرمندان، پشتیبانی تیمی هنرمندان، پشتیبانی تیکتی هلدینگ هنر ایرانیان

در مرحله بعد با انتخاب دپارتمان اصلی و دپارتمان زیر مجموعه خود تیکت خود را ثبت بفرمایید

پشتیبانی تخصصی هنرمندان، پشتیبانی تیمی هنرمندان، پشتیبانی تیکتی هلدینگ هنر ایرانیان

خرید و فروش آثار هنری

پشتیبانی تخصصی هنرمندان، پشتیبانی تیمی هنرمندان، پشتیبانی تیکتی هلدینگ هنر ایرانیان

موارد متعددی در اختیار شما برای تماس وجود دارد مثل:

درخواست فعال سازی ویژگی یا نام هنرمند در ویژگی های فروشگاه برای تکمیل اطلاعات آثار هنری و… ( تماس با واحدهای مختلف در هلدینگ هنر ایرانیان )

درخواست استفاده از خدمات پشتیبانی از طرف مشتری به فروشنده ( تماس با فروشنده و فروشگاه های فعال در هلدینگ )

امکان ارسال ابهامات، سوالات فروشنده ها و مشتریان گرامی به دست اندرکاران مرتبط و…

Rate this post

2 thoughts on “پاسخگویی به تیکت ها و ارسال پیام

  1. alexi گفت:

    Thank you very much for sharing, I learned a lot from your article. Very cool. Thanks.

    1. your support گفت:

      hello
      We are glad that the information was useful to you

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *