10,000,000 تومان
شماره آگهی: 3688
ظروف الماس تراش

دربارۀ اثر هنری

ظروف الماس تراش که به ظروف حکاکی روی مس یا قلم تراش هم معروف هستند از جمله صنایع دستی بسیار ارزشمند و هنر گونه است. در ساخت این ظروف از زمینه مسی استفاده شده و طرح کلی آنها بسیار شبیه به ظروف قلمزنی است. حتی هنر ساخت ظروف حکاکی روی مس را می توان به هنر درفش کاری هم تشبیه کرد که طرح های سنتی را با درفش به شکل کنده کاری روی ظروف مسی ایجاد می کردند.

خرید الماس تراش
برای خرید ظروف الماس تراش باید دقت زیادی به خرج دهید تا بتوانید با کیفیت ترین مدل ها را با قیمت مناسب از فروشگاهی معتبر تهیه فرمایید. ما برای راحتی کار شما و تضمین کیفیت محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می شوند راهنمای خرید ظروف قلم تراش را برای مطالعه قرار داده ایم:
* ضخامت زیرساخت : با توجه به اینکه از زیرساخت مس برای ساخت این ظروف استفاده می شود بسیار مهم است که ضخامت مس مورد استفاده 0.8 میلیمتر باشد. ضخامت زیر ساخت مسی کمتر از این مقدار باعث کاهش ماندگاری و افت کیفیت طرح و نقوش مختلف می شود.

* نوع طرح و نقوش : نوع طرح و نقوش در این ظروف بیشتر گل و مرغ و یا کاملا ساخته ذهن اساتید سازنده است. ضمنا طرح های کنده کاری شده عمق زیادی ندارند و سطحی هستند. توجه داشته باشید که این طرح و نقوش باید پیوستگی و یکپارچگی داشته باشند و هیچ نوع قطع شدگی در آن وجود نداشته باشد.

* لایه محافظ : ظروف الماس تراشی که مرغوب باشند دارای یک لایه محافظ سطحی از نوع پلی استر هستند. این لایه پلی استر که در مرحله آخر ساخت این ظروف اضافه می شود علاوه بر براقی و زیبایی بیشتر ظروف، از آنها در برابر عوامل محیطی نیز محافظت می کند در نتیجه ظروف ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

* هدف از خرید : در خرید ظروف قلم تراش باید هدفتان از خرید هم مشخص باشد. به عنوان مثال برای خرید هدایای تبلیغاتی سازمانی و شرکتی بهتر است به سراغ محصولاتی مثل تابلو و ساعت های قلم تراش بروید. این محصولات علاوه بر اینکه تناسب بیشتری دارند، امکان درج پلاک تجاری را نیز فراهم ساخته اند که برای بازاریابی بسیار عالی است.

قیمت الماس تراش
قیمت ظروف قلم تراش یا الماس تراش براساس کیفیت ساخت، مدل، ضخامت زیرساخت مسی و یا مواردی مثل خرید تک یا عمده، سفارشی سازی های تبلیغاتی و غیره متفاوت است.ما در فروشگاه صنایع دستی اصفهان تلاش کرده ایم تا مرغوب ترین و بهترین محصولات حکاکی روی مس را با قیمت مناسب همراه با تضمین ماندگاری و کیفیت به فروش برسانیم. طبیعتا هر چقدر زیرساخت ظروف مسی به حد استاندارد نزدیکتر باشد، از مس با درجه خلوص بالاتری استفاده شده باشد، طرح و نقوش ایجاد شده حرفه ای تر باشند و در ساخت آنها از لایه پلی استر استفاده شده باشد قیمت بالاتری برای ظروف قلم تراش می توان در نظر گرفت.قیمت ظروف حکاکی روی مس برای سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی که قصد دارند از این محصولات به شکل هدایای تبلیغاتی استفاده کنند و تمایل به خرید عمده ظروف الماس تراش دارند، بسیار مناسبتر خواهد بود. ضمنا در این حالت بسته بندی بسیار شکیل و در عین حال مقاومی در نظر گرفته شده است.

ثبت و مشاهدۀ دیدگاه‌ها

نقد و بررسی‌ها

  1. 0912xxxx891

    خیلی زیبا هستند

دیدگاه خود را بنویسید