آموزش عمومی

کسب درآمد از فروش آثار هنری

خرید و فروش آثار هنری

برای کسب درآمد موفقیت آمیز از فروش آثار هنری خود، ضروری است که به طور استراتژیک به بازار هدف خود نزدیک شوید و از کانال های فروش موثر استفاده کنید

خرید و فروش آثار هنری

با توجه به فعالیت های اخیر مجموعه هلدینگ هنر ایرانیان در کشور و شناخت نقاط قوت و ضعف عزیزان فعال در این صنعت در این نقاله سعی نموده ایم یک راهنمای گام به گام برای شروع فعالیت و تصحیح نگاه هنرمندان و فعالان هنری ایجاد کنیم تا پتانسیل فروش را از طریق روش های موجود به حداکثر برسانیم :

خرید نقاشی ایرانی

1. هنر خود را با تصاویری جذاب به نمایش بگذارید

قطعا نخستین اقدام در هر نمایشی تامین محتوای نمایش و است و برای آثار هنری تصویر اثر از هر موضوعی مهم تر

تصاویر با کیفیت بالا: عکس های حرفه ای از آثار هنری خود را نمایش دهید. برای برجسته کردن جزئیات منحصر به فرد، زوایای مختلف و نور را در نظر بگیرید.

در مرحله دوم محل نمایش بین المللی و ارائه آثار در فضای های جذاب مجازی بسیار تاثیر گزار است

گالری های مجازی: از ابزارهای نمایشگاه مجازی برای ایجاد تجربیات همه جانبه برای بازدیدکنندگان استفاده کنید و به آنها اجازه دهید مجموعه شما را به صورت آنلاین کاوش کنند. ( موجود در هلدینگ هنر )

خرید صنایع دستی ایرانی

2. مخاطبان خود را به طور موثر هدف قرار دهید

 

چه افرادی با بازدید از اثر هنری شما باعث نفع شما و رونق صنعت هنر می شوند آیا لایک و کامنت های غیر تخصصی در فضای مجازی تاثیر گذار است ؟

علاقه مندان به هنر: این گروه را از طریق داستان سرایی، به اشتراک گذاشتن الهامات و فرآیند پشت هر قطعه درگیر کنید.
طراحان داخلی: بینشی در مورد اینکه چگونه هنر شما می تواند سبک های مختلف طراحی و پالت های رنگی را تکمیل کند، ارائه دهید.
کلکسیونرها: منحصر به فرد بودن و ارزش قطعات خود را برجسته کنید، با تأکید بر نسخه های محدود یا انتشار مجموعه های انحصاری.

خرید خوشنویسی ایرانی

3. پایگاه اطلاع رسانی خود را برای فروش بهینه کنید

اگر دارای سایت شخصی هستید یا در سوشیال مدیا فعالیت می کنید موراد مهمی پیش رو دارید

طراحی کاربر پسند: اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما بصری و آسان برای پیمایش است. از فراخوان‌های اقدام واضح مانند «اکنون خرید کنید» یا «کاوش مجموعه» استفاده کنید.
تراکنش های امن: درگاه های پرداخت قابل اعتماد تومانی، دلاری و ارز دیجیتال ( موجود در هلدینگ هنر بخش سبد خرید ) را برای ارائه تجربه خرید ایمن و بدون درز پیاده سازی کنید.

خرید آنلاین آثار هنری

4. اهرم اثبات اجتماعی و جامعه

نظرات و نظرات: دارای بازخورد از مشتریان راضی برای ایجاد اعتماد و اعتبار. ( موجود در هلدینگ هنر بخش دیدگاه ها )
تعامل با جامعه: انجمن ها یا گروه های رسانه های اجتماعی را برای دوستداران هنر ایجاد کنید تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. ( موجود در هلدینگ هنر بخش تبلیغات هنری )

بهترین سایت هنری

5. معاملات انحصاری و نسخه های محدود را ارائه دهید

تخفیف های فقط برای مشترکین: با ارائه تخفیف های انحصاری به مشترکین، ثبت نام در خبرنامه را تشویق کنید. ( موجود در هلدینگ هنر بخش کیف پول )
نسخه های محدود: با ارائه نسخه های چاپی یا قطعات محدود، کمبود و فوریت ایجاد کنید. ( موجود در هلدینگ هنر بخش آرت پرینت )

بهترین اپ هنری

6. همکاری و شبکه

شراکت: با گالری های هنری محلی یا فروشگاه های طراحی داخلی برای افزایش دید همکاری کنید. ( موجود در هلدینگ هنر بخش همکاری با ما )
شبکه سازی: در نمایشگاه ها و نمایشگاه های هنری شرکت کنید تا با خریداران بالقوه و متخصصان صنعت ارتباط برقرار کنید. ( موجود در هلدینگ هنر بخش رویدادهای هنری )

بهترین سایت هنر ایران

7. حضور آنلاین خود را افزایش دهید

بهینه سازی سئو: از کلمات کلیدی مرتبط مانند «آثار هنری برای فروش»، «نقاشی منحصر به فرد» و «هنر معاصر» برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده کنید. ( موجود در هلدینگ هنر )
بازاریابی محتوا: پست‌های وبلاگ یا ویدیوهای مربوط به روندهای هنری، فرآیند خلاقیت و محتوای پشت صحنه را به اشتراک بگذارید تا بازدیدکنندگان را جذب و جذب کنید. ( موجود در هلدینگ هنر بخش وبلاگ )

پیاده‌سازی این استراتژی‌ها به موقعیت مؤثر آثار هنری شما در بازار کمک می‌کند و ترافیک و فروش بیشتری را از طریق شما افزایش می‌دهد. برای راهنمایی و پشتیبانی بیشتر، از پلتفرم هایی مانند مجموعه هلدینگ هنر ایرانیان وابسطه به موسسه فرهنگی هنری حامی هنر مانا استفاده کنید، که خدمات زیادی را برای هنرمندان و مجموعه داران ارائه می دهد.

 

برگرفته از 2 دهه فعالیت در صنعت هنر ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *